×

Inscriere newsletter

СПЕЧЕЛИ СЕГА
Абонирай се за нашия нюзлетър и получи:
 

Как да поръчвам

За да поръчате, разгледайте сайта, кликнете върху името или снимката на продуктите, които сте избрали. След като изберете продуктa и размера и цвета, който желаете, кликнете върху “Добави” и “Към кошницата”. За да регистрирате поръчка трябва да създадете свое потребителско име, което Ви позволява да проследявате Вашите поръчки, запазвате Вашата клиентска кошница и разглеждате поръчаните от Вас продукти. Преди изпращането на поръчката ще получите е-мейл, който Ви информира за доставката. Моля отбележете, че ако в дадена промоционална оферта е посочено получаване на безплатен подарък при поръчка на един или повече продукти, подаръкът ще бъде изпратен заедно с поръчката, ако условията за участие в промоцията са изпълнени и най-малко един от поръчаните продукти е в наличност и е заявен за доставка.

Как мога да плащам ?

Заплащате поръчани продукти в момента на доставката им, на куриера, който Ви предава колета. Можете да заплатите и авансово след като направите поръчката с платежно нареждане или пощенски запис до банковата ни сметка BG28 TTBB 9400 1524 3132 69, BIC код TTBBBG22, открита към СГ Експресбанк АД.

За плащания с платежно нареждане по банков път е възможно банката да начисли комисионна за банковия трансфер. Тази комисионна се добавя върху сумата, платена към Кралица Мода. За повече информация относно стойността на такава комисионна Ви препоръчваме са се свържете с обслужващата Ви банка.

Ако Вие сте нов клиент и стойността на първата Ви поръчка надвишава 500 лв, Вие ще бъдете помолен да заплатите 50% от сумата авансово по предпочитан от Вас начин за авансово плащане. 

Как мога да променя моята поръчка ?

По принцип

Всички поръчки влизат в информационната ни система веднага след регистрацията им и за момента не могат да бъдат отменяни след това.  

Конкретно за Вас 

Ние Ви предлагаме да процедирате по следния начин :  

- Можете да приемете колета и да върнете само даден продукт. Сумата за върнатия продукт, в случай, че той не се заменя, ще Ви бъде възстановена. 

- Можете да върнете целия колет. В случай, че не заменяте продуктите за други, платената сума за пратката ще Ви бъде възстановена след получаване и обработка на върнатата до Кралица Мода пратка. Ако замените получените продукти или направите нова поръчка, платената сума се приспада от стойността на замяната или новата поръчка.

Как мога да проследявам моята поръчка ?

Може да проследявате Вашата поръчка директно на сайта www.kralicamoda.bg. Ще намерите цялата информация, касаеща Вашата поръчка в   « Моят акаунт – История на поръчките ».

Кога ще получа моята поръчка ?

Срокът зависи от наличността на поръчаните продукти към момента на поръчката и от местоположението на посочения адрес за доставка.Приблизителният срок за доставка е около 20 работни дни.

Как мога да поискам колета да ми бъде доставен на друг адрес, различен от домашния ?

След като влезете на сайта с Вашето потребителско име и изберете продуктите, които желаете да поръчате, изберете опцията  « на друг адрес » за място на доставка на Вашата поръчка. Оставете телефонен номер, на който куриерът да се свърже с Вас при доставката. Той ще се свърже с Вас, за да Ви предаде пратката на посочения адрес.

Как да се свържа с доставчика ?

Ако куриерът не Ви намира на посочения от Вас адрес за доставка, той ще се обади на посоченият от Вас телефонен номер. Ако не сте оставили такъв, куриерът ще остави съобщение, че можете да вземете Вашия колет от близките офиси на фирмата доставчик.

Как се уреждат митническите формалности ?

За страните от ЕС не съществуват митнически формалности.

Моят колет не съдържа всички продукти, които съм поръчал ...

За да проверите какво съдържа, Ви предлагаме да процедирате по следния начин: 

Може да проверите статуса на продукта в  « Моят акаунт – История на поръчките » като кликнете върху номера на фактурата. За повече информация, моля свържете се с Отдела за обслужване на клиенти на Кралица Мода на тел. номер 0898 688 778.

Какво да направя, за да върна даден продукт ?

По принцип 

Кралица Мода Ви предоставя 10 дни след получаване на продукта, в които може да разгледате и да върнете продукта, ако прецените, че по някаква причина не бихте искали да го задържите.

Конкретно за Вас 

За да предявите рекламация е необходимо да се свържете с нас: на телефон 0898 688 778 или ни пишете на contact@kralicamoda.bg.

При получаване на продукта, моля не изхвърляйте веднага оригиналната опаковка и съпътстващата го фактура. Ако решите да върнете продукта, ще бъде необходимо да го изпратите неупотребяван, окомплектован с всички аксесоари, в оригиналната опаковка. Моля сложете в обратната пратка и фактурата, като отбележите на гърба й причината/ причините за връщането на продукта. Разходите за връщане са за сметка на подателя.

Кога се възстановява сумата за върнат продукт ?

Възстановяването на сумата за върнат продукт се извършва в рамките на 20 работни дни от получаване на обратната пратка. Сумата се изплаща с паричен превод или с платежно нареждане до посочена от Вас банкова сметка. В случай, че не получите дължимата за възстановяване сума повече от 30 дни, можете да се свържете с нас. Ние ще проверим каква е причината за забавянето и ще Ви отговорим в най-кратък срок. 

Искам да задам други въпроси...

 В случай, че не намирате отговор на някой от въпросите си тук или на страницата « Общи условия », с радост ще отговорим на запитването Ви, което може да направите като влезете на линка кликнете тук или се обадите на 0898 688 778.

 


Accept

Сайта използва  бисквитки